Andespil

Torsdag den 26. oktober 2023 kl. 19-21 var en premieredag, da det var første gang vi afholdt vores Andespil i de hyggelige rammer, som Nordbo Huset på Sonnevej kunne byde på. Stedet var valgt ud fra vi kunne minimere vores omkostninger til at kunne afholde det årlige andespil.

Ca. 50 banko interesserede – repræsenteret ved medlemmer fra Forsvarsbrødrene, Garderforeningen og Marineforeningen -  var mødt ind og dystede på bedste vis om 11 flæskesteg og 11 ænder. Det amerikanske lotteri i pausen bøde ligeledes på flotte gaver, der passede godt til bankospillets præmier. Alt i alt en god aften, hvor formanden for Nordbo huset styrede spillet. Tak til vores kasserer for at have tilrettelagt aftenen.

Det var bestyrelsens indtryk at flere af de fremmødte bankospillere blev ”klædt rigtig godt på” til julens mange hyggelige stunder, men også at få bankospillere måtte gå hjem med blot en god oplevelse (bedre held næste gang) :-)

Tak for jeres deltagelse.

Bestyrelsen / HHH

Nordbohuset