Formanden orienterer - juli

Kære Brødre

Hver er det dejligt igen at kunne rapportere fra vores gennemførte og traditionelle arrangementer.

Grundlovsskydningen den 11. juni 2022 blev igen gennemført i Fuglsangskoven. Stor tak til Skydeudvalgsformand Erik W. Pedersen for et rigtig godt arrangement og tak til alle deltagere for hyggeligt samvær og skydning.

Valdemarsdagen den 15. juni 2022 blev afholde på traditionel vis, hvor vi samme med Føringsstøtteregimentet lagde Hærens krans for det faldne omkring Fredericia i 1864 - krigen ved mindesmærket på Sct. Michaelis kirkegård. Garnisonspræsten, Kristoffer Simonsen indbød til en hyggelig kom kaffe på Sct. Michaelisgården. Tusind tak for det hele.

Den 30. juni 2022 afholdt vi Mindehøjtideligheden på Peder Andersens gravsted på tradionelt vis, hvor vi lagde Hærens krans. Efterfølgende bød Føringsstøtteregimentet på formiddagskaffe og hyggeligt samvær. Tusind tak for det.

Fejringen af udfaldet fra Fredericia den 5. - 6. juli 2022 vender ingen til 6. Juli komiteens traditionelle program. Se nærmere herom i bladet "Forsvarbrødrene" eller her. Det er skønt igen at kunne byde velkommen til et festlig fejring.

Vi glæder os også til sommerferien - at fortsætte vores aktiviteter med kaserneaftenen  tirsdag den 23. august 2022 , årets skydning på Fælleden søndag den 25. september 2022 og flere andre aktiviteter.

PS! Hvis vi ikke har din mailadresse, og du gerne vil have vores nyhedsmails tilsendt, så har vi brug for den. Send den gerne til mig eller en anden i bestyrelsen, så du kan få nyhederne hurtigere.

Med broderlig hilsen

Erik Schwensen, Formand.