Vi har også plads til din annonce

Annoncer i selskabets blad "Forsvarbrødrene". Bladet omdeles kvartalsvis til selskabets godt 230 medlemmer, og din annonce med link til din hjemmeside bliver synlig her hjemmesiden. Indtægten fra annoncerne går ubeskåret til trykning af bladet samt til driften af denne hjemmeside.

Bliv sponsor via OK

Støt De Danske Forsvarsbrødre for Fredericia og Omegn, hver gang du tanker.

Vi har indgået en sponsoraftale med OK, så du kan støtte De Danske Forsvarsbrødre for Fredericia og Omegn, hver gang du tanker. Og vigtigst af alt, der koster dig ikke ekstra at støtte vores forening - OK betaler hele beløbet.

Du støtter vores forening med 5 øre/liter uanset om du bestiller OK kort eller betaler med OK-appen. Når nye kunder har tanket 500 liter indenfor et år, får vores forening en ekstra bonus på 200 kr.

Bestil et OK kort på www.ok.dk/lokalsporten.

Hvis du vælger at tanke med OK-appen, så finder du din i App Store eller Google Play. Har du allerede et OK Kort ? Så ring på 7010 2033 og fortæl dem, at du gerne vil støtte De Danske Forsvarsbrødre for Fredericia og Omegn nu. Og så søger de for at ændre det.