Den årlige udflugt

Den årlige udflugt i bus og medbragt forplejning søges arrangeret til en historisk destination, hvor en guide kan give os historien om stedet.

Din deltagelse kræver deltagerbetaling til dækning af omkostninger til leje af bussen og indgangsbilletten.

Forsvarsbrødrene giver et mindre tilskud til udflugten.

Udflugten 2024 (er ikke) AFLYST

Søndag den 12. maj (søndag i Kr. himmelfartsferien / Morsdag) var jfr. vores årsplan dagen for den årlige udflugt – men grundet de seneste par års aflysninger af udflugten på grund af manglende medlemstilslutning, har vi i 2024 besluttet at aflyse Forsvarsbrødrenes udflugt i maj.

I stedet deltager vi - enten lørdag den 14. eller lørdag den 21 september 2024 - i Militærhistorisk Foreningen Fredericias udflugt til en historisk destination.

Udflugten er p.t. ikke planlagt, men læs mere herom i bladet for julikvartal 2024 eller følg med her på hjemmesiden.

/HHH